Zekerheid door slim onderhoud

Liften die in onderhoud zijn bij Worksphere, staan niet of nauwelijks stil door storingen. De beschikbaarheid is nagenoeg 100 procent. Dat geeft een veilig gevoel. En met precies het juiste onderhoud op het juiste moment bespaar je ook nog eens onnodige kosten.

Onderhoud van alle merken

We hebben jarenlange ervaring in goederen- en personenliften. We zijn onafhankelijk en verzorgen het beheer en onderhoud van alle merken. Dat doen we in gebouwen van de overheid, in de zorg, industrie en onderwijs. Ook gondels voor glazenwassers, roltrappen en hellingbanen behoren tot ons werkterrein.

'We zijn onafhankelijk en verzorgen het beheer en onderhoud van alle merken.'

Sterk in preventie

Een lift is als een auto: hij moet het doen. Onze aanpak is er dan ook op gericht om storingen te vermijden. Dat we daar sterk in zijn, bewijzen de cijfers: liften die wij in onderhoud hebben, zijn voor meer dan 97 procent van de tijd beschikbaar. Het aantal technische storingen per jaar per lift ligt tussen 1,5 en 2; dit is inclusief kleine defecten als een kapot lampje. Via onze zelf ontwikkelde liftsensor monitoren we liften dag en nacht. Dat geeft inzicht in het gebruik van de lift. Daarop stemmen wij ons onderhoud af; dat kan een positief effect hebben op de levensduur van onderdelen.

Storingen snel en goed verholpen

Als er dan tóch eens een storing is, dan lossen we die natuurlijk zo snel mogelijk op. Problemen met een lift zorgen voor stress, zeker als er mensen in vastzitten. Via onze 24/7 servicedienst zijn specialisten uit de regio snel ter plekke. Storingen zijn meestal snel en goed verholpen: onze first time fix-ratio is bijzonder hoog. Dat betekent dat we klantvragen in verreweg de meeste gevallen in één keer oplossen. Gaat het om een complex probleem, dan kan de storingsmonteur altijd een beroep doen op onze experts.

'Onze first time fix-ratio is bijzonder hoog.'

Transparant via klantportaal

Via ons klantportaal PULSE Core heb je 24/7 inzicht in storingen, onderhoudswerkzaamheden, facturen en contracten. Je vindt hier ook de inkoopfacturen van onderdelen die wij nodig hebben voor het onderhoud. Overzichtelijk en transparant, zonder kleine lettertjes of verborgen voorwaarden. Exact de manier waarop wij zakendoen: we bouwen een vertrouwensrelatie op, zeggen wat we doen en doen wat we beloven.

Eén aanspreekpunt voor al je techniek

Als Worksphere ontwikkelen, bouwen, beheren en onderhouden wij de techniek in gebouwen. Van elektrische tot werktuigbouwkundige installaties, van klimaatbeheersing tot transportmiddelen, van sprinklerinstallaties tot beveiligingssystemen. Ook kunnen we helpen om je ambities in de energietransitie te realiseren. Met ons heb je dus één partner voor alle techniek. Dat maakt ons uniek. Grote voordeel is dat je één aanspreekpunt hebt voor al je techniek. Dat zorgt voor duidelijkheid, snelheid en bespaart je kosten.

'Eén partner voor alle techniek. Dat maakt ons uniek.'

Daarom kies je voor Worksphere:

  • Onafhankelijke partner voor alle liftmerken met jarenlange ervaring
  • Liften die bij ons in onderhoud zijn, zijn nagenoeg 100 procent beschikbaar
  • Hoge first time fix-ratio
  • Datagedreven onderhoud zorgt voor minder storingen en lagere kosten
  • Volledige transparantie met klantportaal PULSE Core
  • We spreken KPI’s en SLA’s af die we waarmaken
  • Integraal gebouwbeheer voor alle technische systemen

Paul van der Kwartel, bedrijfsleider

Wil je eens sparren over hoe Worksphere kan helpen? Ik ga graag met je in gesprek:


+31 (0)6 54 27 22 90

Artikel

Voorspelbaar liftonderhoud dankzij de PULSE Liftsensor – Worksphere

Lees meer
Lees meer over Voorspelbaar liftonderhoud dankzij de PULSE Liftsensor – Worksphere

Artikel

Duurzame data in de lift – Worksphere

Lees meer
Lees meer over Duurzame data in de lift – Worksphere

Neem contact op

Wil je eens sparren over hoe Worksphere kan helpen? Paul van der Kwartel gaat graag met je in gesprek.